GOOGLE ADWORDS (SEA)

Bij Google AdWords betaalt u pas nadat een bezoeker op uw advertentie heeft geklikt. Dit principe heet het kost per klik systeem (CPC) en voorkomt dat u kosten maakt zonder er resultaten voor terug te krijgen. De kostprijs die aan zo’n klik vasthangt, wordt door enkele factoren bepaald. Hoeveel concurrenten heeft u met dezelfde trefwoorden? Zijn uw trefwoorden kwalitatief? Hoe relevant is de content van uw site?

JBWorks bekijkt graag met u welke keywords ideaal zijn voor uw business en welke prijs per klik de beste resultaten geeft.

 

DE OPBOUW VANE EN GOEDE CAMPAGNE

JBWorks helpt u graag met de opbouw van uw campagne. Een goede opbouw bepaalt voor een groot stuk of de campagne de resultaten zal behalen die beoogd worden. Teksten, afbeeldingen en keywords die perfect zijn afgestemd op uw doelgroep maken hier zeker het verschil. Dankzij een jarenlange ervaring kan JBWorks u aanbevelingen doen op dit vlak, toegespitst op uw sector en producten of diensten.

Ook de keuze van de regio waarin uw advertentie wordt getoond, is niet te onderschatten. JBWorks raadt aan om verschillende kleinere campagnes voor specifieke doelgroepen op te zetten in plaats van één of twee grote campagnes. Ervaring heeft ons geleerd dat dit meer return oplevert en bijgevolg kost efficiënter is. Wij bespreken graag met u wat het beste past bij uw bedrijf en wensen.

WAT KAN JBWORKS VOOR U BETEKENEN?

JBWorks vertrekt bij het opzetten van online marketing campagnes altijd vanuit de doelgroep van haar klanten. Zo kunnen wij u het beste adviseren over de online kanalen die u het beste resultaat zullen geven. Ook wanneer u enkel uw rankings in google wilt verbeteren, staan wij u bij met raad en daad. Contacteer ons vrijblijvend en ontdek hoe wij u verder kunnen helpen bij uw online marketingbeleid.

Online Adverteren  Adverteren Op Sociale Media

Neem vrijblijvend contact

Akkermanshof gr Autoglass Center gr Bocholt gr Farm Fun gr Dries Theys gr Car Cleaning gr Eneco Tour gr Ferag gr Louis Verwimp gr Lopon2 gr Ixina gr