CONVERSATION MANAGEMENT

Uiteraard krijgen we ook reacties en vragen op de inhoud die we plaatsen op sociale media. Bij enkele klanten zien we dat een deel van het mailverkeer en inkomende telefoons verschuiven naar de sociale media. Omdat simpelweg er ook vragen gesteld worden via sociale media.

Klanten vrezen soms berichten over hun bedrijf die niet positief geladen zijn. Af en toe kan het dat iemand zich negatief uitspreekt over uw organisatie. Ervaring leert dat dit slechts uitzonderingen zijn die binnen de juiste context gezien moeten worden en er is bijgevolg geen reden tot paniek.

Is de opmerking of klacht echter terecht, dan staat of valt het effect ervan met de reactie die u als bedrijf geeft. Een opmerking of klacht negeren, of erger nog, verwijderen van de social media leidt tot escalatie. Een correcte reactie echter kan een negatief gevoel omzetten in een positieve ervaring.Een fout is snel gemaakt dus laat u adviseren door ons.

APPS  Content Management  Sociale Media  Monitoring

Online Adverteren

JBWORKS

JBWorks is gespecialiseerd in webdevelopment en sociale media met de focus op een persoonlijke no-nonsense aanpak waar creativiteit en originaliteit centraal staan.

Daarom denken we ook graag met u mee om telkens weer tot een degelijk en rendabel resultaat te komen.

U bent op zoek naar een betrouwbare partner?

Neem vrijblijvend contact

Axor grBMW Beliën grEneco Tour grFerag gr    Louis Verwimp gr Lopon2 grIxina gr