Strategie

Alles begint natuurlijk bij een strategie. Sommige marketing investeringen renderen onmiddellijk terwijl andere een investering zijn op lange termijn.

Wanneer er nog geen plan is geef ik je strategisch marketingadvies op maat. Ik kan dienen als klankbord maar vooral ook een volledig marketingplan uitwerken waar ik samen met jou de theorie ook omzet in de praktijk. We kijken welke tools het best inzetbaar zijn, afgestemd op je doelgroep. Uiteraard altijd in evenwicht met het beschikbare marketing budget.

Waar ik persoonlijk voorstander van ben is meerdere tools af te toetsen en kijken hoe deze renderen op het gewenste doelpubliek. Gaandeweg zullen we deze tools analyseren en sturen we budgettair en strategisch bij waar nodig.

Heb je al het één en ander op punt staan maar wil je ondersteuning bij het uitwerken van marketingcampagnes of bij de keuze van een CMS-systeem, CRM-systeem,… wil ik je natuurlijk graag verder helpen.

Mijn ervaring ligt vooral in het adviseren van KMO’s en multinationals waar ik me altijd baseer op lessen en inzichten uit de praktijk.

Aarzel vooral niet om vrijblijvend vragen te stellen.